crear test y ex├ímenes   Fast quiz maker   creare esami e test online   Criar teste e exames online
Quiz Maker
 
Quiz maker List of Tests


how well do you know me? - How Well Do You Know Me?

Siapa kata even dah sepuluh tahun kenal pun kita betul-betul dah kenal kawan kita? Kadang-kadang makin lama kita kenal dia makin banyak pulak kita taktahu pasal dia. Cuba jawab quiz ni untuk test sejauh mana korang kenal aku :3

Create a quiz Other quizzes
Aku tulis pakai tangan kiri ke tangan kanan?
. Kiri
. Kanan
Apa hobi aku?
. Masak
. Baca buku
. Tengok tv
. Sapu sampah depan universiti
. Cakap hai dekat semua orang arab yang aku jumpa
Apa perkataan yang aku sangat biasa guna?
. Apa masalah kau?
. Aku tengah krisis identiti kejap ni
. Perlu ke?
. Takde maknanya
Negara mana yang aku teringin sangat nak pergi? *aameeeeen*
. Seoul, Korea
. Tokyo, Japan
. Capetown, Africa
. Venice, Italy


 

Quiz maker